Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Také mám rád investice.

1, mě to baví

2, aspoň část peněz neutopím v poplatcích bankám apod.

https://www.bohatytata.cz/index.php/2019/05/06/investice-me-bavi/

1 0
možnosti
MB

V prvé řadě je třeba si ujasnit pojmy = Šetřit, nebo investovat? Následně, zda existuje někdo, kdo by to v mém zájmu provedl? Následně se prokáže, že ideální klient je ten chudobný! Půjčí si, aby si pořídil iluze. Z bohatého člověka, je těžko prachy vyrazit. On sice utrácí, nicméně investuje. Pak není co vymýšlet - Vše dělali již naši předci .

Kdysi mi starožitník nabízel obraz Zrzavého. Pověsíte na zeď, kocháte se a vzpomeňte na mne za 30 let. Já tenkráte prachy neměl, dále nabízel Líra, Hlinomaze o K.Gottovi ani nemluvě! Osobně, je-li možno, za nejlepší Investici považuji byt. Především vlastní, případně další. Zkomponovaná jistota - Jeho cena roste, dobře uložené prachy se ziskem nájemného. Současnost to jenom potvrzuje! Závěr - Třeba si opět ujasnit, zda člověk peníze = Považuje za cíl - Nebo prostředek života svého. Míra = Čím více toho všeho = Neexistuje !! Dobrý slogan mých předků - "Kdo nic nemá, má starosti - A ten kdo má, je má ještě větší" ! ... :-)

0 0
možnosti
PK

Souhlas. Šetřením se zbohatnout nedá, ale utrácením zchudnout ano. Je rozdíl šetřit a investovat.

1 0
možnosti
JV

Každopádně s €urem by to bylo lepší momenntální inflace 1,3% !!

0 0
možnosti
PK

Já to investoval do pejsana, tedy do mého zdraví a vyplácí se ...;-DR^

1 0
možnosti
PK

Bohužel také investujeme do psa, operace, ale ona nám to vrací mnohonásobně zpět 

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3079x
Obdivovatel Švejka, ale především člověk, který rád cestuje a občas i píše.

http://cz.linkedin.com/in/david-bohatý-91303169