Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V zásadě jste si vyzkoušel to co my už před několika léty a se stejným výsledkem. U nás byla (a je i nadále) příčinou hluku větrná farma postavená na návětrné straně cca 2,5km od nás. Za určité souhry povětrnostního stavu hučí jako bombardovací svaz přilétající zpoza obzoru. Není to pořád, nicméně hrozí nám reálně, že v našem okolí přibude více jak stovka dalších strojů, budou větší a blíže našim domovům. Absolvovali jsme něco podobného, jako vy. Chtěli jsme faktické měření úrovně hluku (KHS se pořád oháněla hlukovými studiemi, ty ale nejsou nic jiného, než kouzlení s drahým software na předen daný výsledek). Trvalo to více než tři roky, kdy měření nakonec "provedla" laboratoř z Karlových varů, která jediná na to údajně měla mít nádobíčko. Nejenom, že jsme je tam vůbec neviděli, nejenom, že nám "výsledek" měření vůbec nechtěli ukázat, ale na základě vyžádaných materiálů z Českého hydrometeorologického ústavu jsme zjistili, že v den, který byl na protokolu uvedený jako den měření, v oblasti foukal vítr, který byl pod startovací rychlostí větrníků.....Hluk a a jeho měření je velice gumová záležitost. Z mých zkušeností, pokud se s vámi KHS vůbec baví a je ochotna něco dělat, to dopadá tak, že se změřené prožene nějakým programem, který vždy zjistí, že se kravál ve vašem okolí vejde do limitu. I kdyby to byla náhodou pravda, hluk na hranici 40dB v noci a 50dB ve dne, neznamená, že je ve vašem okolí ticho. U nás je to znásobené ještě tím, že bydlíme na horách a to ticho jsme zde donedávna opravdu měli.

0 0
možnosti
Foto

Pohrdnul jste peticí a rozhodl se jednat na vlastní pěst oficiální cestou - a tak jste se dočkal řešení podle stávajících zákonů. Nechápu na co si stěžujete.

A mimochodem - klienti H-systemu sdružení v družstvu Svatopluk jednali na vlastní pěst a teď se snaží humbukem získat výhodnější podmínky oproti ostatním podvedeným H-systémem.

A popravdě - nemovitosti v blízkosti letiště bývají podstatně levnější než srovnatelné na opačném konci města. I v Londýně. Napadlo vás někdy proč asi?

(Spousta lidí bydlí v ulicích kde celou noc jezdí tramvaje. Moje kamarádka bydlí v Židenicích asi 100 m od železničních kolejí - cena domku byla samozřejmě nižší a s tím ho kupovali....)

0 1
možnosti

Mimochodem, podobné je to i u nás s železnicí. Tady mají aspoň železničáři soudnost (nebo lenost, nevím), že nejezdí v noci. První vlak nejdříve v 7, poslední v 21:30 (ale to jen osobní motorák, který není slyšet). Ale ptal jsem se, proč šibují vlaky kolem obydlených prostor města a přes frekventovaný přejezd, když nádraží má dva konce a ten druhý je neobydlený a bez přejezdu. Bylo mi sděleno něco o sklonu trati a podobné nesmysly...

0 1
možnosti

Obávám se, že v tomto případě nemáte šanci. Musel byste založit občanskou iniciativu, udělat humbuk s medializací a pak vyjednávat přímo s letištěm, které by mohlo najednou zjistit, že startovat lze i na druhou stranu směrem od Brna.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS