Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J43a67n 93H47u57r27k54a

20. 10. 2016 23:08

...zde nakupuji protože zde jsem (pod)člověkem...;-DR^ to je podobné jako předražený GLOBUS ...zde je svět ještě v (ne)pořádku...kde vás nejdříve za reklamaci seřvou potom vás přesvěčí že si za to můžete sami poté co si necháte zavolat managera se vám hluboce omlouvají to víte lidský...vše bude napraveno správně oceněno hned se sám angažuje a...14 beze změn okrádají dál bohužel směšné u obchodníka kde vcelku o nic nejde ale úředníci a soudy?...;-€

0 0
možnosti

Tak já mám úplně identickou zkušenost z loňska s FotoLabem.

Jako kdybych četla o něm.

Asi se tak všichni dohodli....

1 0
možnosti

Když jste si vybral tuhle firmu, nesmíte se divit skoro ničemu.

0 0
možnosti
Foto

Divit? To bych si nedovolil ;-)

0 0
možnosti

A26n18n24a 55V24e27s92e91l93á

17. 10. 2016 13:54

Bohužel dnes jsme se dostali na daleko dražší poštovné než je v Německu . Což je otřesné.

0 0
možnosti
Foto

Když si pro výrobek musím dojet k nim do prodejny, tak tomu už se snad ani poštovné říkat nedá ;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, jako pan Pavel, že byste před odesláním objednávky měl dostat konečnou cenu. Pokud jste s ní nebyl seznámen, dá se smlouva považovat za neplatnou z důvodu uvedení zákazníka v omyl (což vícenásobně naúčtované poštovné je). Pokuste se vzpomenout jak to bylo a pokud Vám to skutečně nedali, doporučuju zkusit poradnu Dtestu, kteří by k tomu mohli zadarmo říct více.

3 0
možnosti
Foto

Ona to je lapálie a pravděpodobně chyba na mé straně, spíše jsem to psal, abych upozornil ostatní. Dál se v tom angažovat nebudu. Ale děkuji za radu, dTest využívám :-)

0 0
možnosti

J56a29n 15P31a40v55e19l

17. 10. 2016 10:14

Docela vtipné, ale je potřeba si uvědomit, že zákazník je více chráněn než prodejce/výrobce. Pokud byste odsouhlasil konečnou cenu, měl byste smůlu. Ale pokud Vám naúčtovali více podle zmatečných podmínek a Vy jste to neměl možnost odmítnout, oni by měli smůlu.

0 0
možnosti
Foto

Díky. Myslím, že smůla v tomto případě byla na mé straně, ale už jsem to nějak překousl ;-)

0 0
možnosti

Hrůza!!! Daleko levněji by to vyšlo vytisknout doma na tiskárně. Za vámi uvedenou cenu jsme měli u konkurence kvalitní fotoknihu formátu A4 o dvaceti stranách.

1 0
možnosti
Foto

Přátelé mi už poslali odkazy na konkurenční firmy :-)

0 0
možnosti

J29a52r59a 97R75a46n73k

17. 10. 2016 7:18

Kde jste byl? Konecne nekolik minut inteligentniho -smutneho humoru, mlatim se tady smichyR^R^

3 0
možnosti
Foto

Díky moc. Doufám, že jste dnešní den měl bez následků ;-) PS: já jsem dnes byl všude možně a snažil jsem se hlavně nic nepodepisovat

0 0
možnosti
Foto

Třeba za to může vaše jméno. Řekli si "ten má peněz dost......":-)

Ale vážně, DM nemám ráda, už ta jejich reklama:"zde nakupuji, zde jsem člověkem" :-(

2 0
možnosti
Foto

myslíte, že BOHATÝM berou a CHUDÝM dávaj? ...vidíte, na to jsem nepomyslel ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3079x
Obdivovatel Švejka, ale především člověk, který rád cestuje a občas i píše.

http://cz.linkedin.com/in/david-bohatý-91303169