Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dle mého mínění jsou za podobnými pomlouvačnými akcemi jednoznačně Pražáci. Je to jejich reakce za vybudování D1, která je pomstou Brňáků Pražákům. Pražáci totiž nemohou vydýchat jednu věc. Když valijó ráno do Brna, rumpluje jim zoncna do auglí a dyž jedó navečer zpátky do Práglu, tak to stejný.;-)

1 0
možnosti
Foto

Vyvolávat strach prostě některým dělá obrovskou radost. Vyděšení lidé se lépe ovládají. V Brně byl klid. Dám díky za článek.

1 0
možnosti

Mohl by me nekdo tuto cast clanku prelozit do cestiny ? Dekuji

Večer jsem si cestou z práce koupil hroznové víno, ale nevěděl jsem, zda ho mohu ve vodě umýt. Tušil jsem ale, že mohu.

Zdroj: http://bohaty.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=552810

0 0
možnosti
Foto

Před soumrakem jsem jel ze zaměstnání. Pořídil jsem si jedendruh ovoce, co se musí opláchnout. Neměl jsem informace, zda je tekutina zvodáren bezpečná. Něco mi říkalo, že je.

A nebo:

Usiku wa leo mimi got njia nyumbani kutoka kazini kununuliwazabibu, lakini sikujua kama anaweza kunawa katika maji. Lakini nilijua kwambamimi naweza.

;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3079x
Obdivovatel Švejka, ale především člověk, který rád cestuje a občas i píše.

http://cz.linkedin.com/in/david-bohatý-91303169